.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس امتداد مهر ساری:ملت ایران مراقب شایعه ها باشند

با توجه به ناکامی رقبای دکتر احمدی نژاد در جلب آرای مردمی ،این ها در صددند تا با پخش شایعات مخرب مسیر انتخابات را منحرف نمایند .

غلامرضا نیک دوز رئیس ستاد امتداد مهر ساری افزود : اعضای ستاد های انتخاباتی رقبا با دروغ پردازی ها وشایعه پراکنی هایی که از هم اکنون انجام داده اند نشان می دهند که شکست خویش را در انتخابات پذیرفته اند .

این فعال سیاسی با اشاره به حضور میلیونی مردم متعهد مازندران در استقبال از دکتر احمدی نژاد گفت :مردم مازندران که علوی تبار هستند با علاقه ویژه ای که به عدالت محوری احمدی نژاد دارند حضوری فوق العاده در استقبال از این مرد بی ادعا نشان دادند که در تاریخ مازندران بی سابقه است .

وی با بیان اینکه مردم استان به طور خودجوش بیش از 200 راس گاو وگوسفند را در مسیر حرکت رئیس جمهوری ذبح نمودند افزود : این همه اشتیاق و علاقه مندی به خاطر صداقت و مردم داری ویژه دکتر احمدی نژاد است .

نیک دوز افزود : مردم میزان و ملاک افراد و اشخاص را حال فعلی این ها می دانند و اگر کسی در گذشته خدمتی داشته اما اکنون از مواضع قبلی خود عدول کرده آیا همان نگاه مثبت را باید به او داشته باشند ؟ وی گفت : مردم ایران هوشیارند و به خوبی فرق خادم و خائن را تشخیص خواهند داد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 خرداد 1388
از 5 استان اطراف ادم جمع کردن و 6 راس گوسفند را که خود بچه های ستاد روز از از جلو ششصد دستگاه خریداری نمودند تازه نتونستین یه استادیوم شهید متقی رو پر کنین؟/ تاریخ مصرف شما هم دیگه تموم شد-22 خرداد روز خداحافظی ملت از دولت ستمگر و کذاب نهم است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.